1. september 2011

Jeez..

Det er varmt udenfor! Rigtig rigtig varmt, saa varmt at vi fik 2 timer fri! Suuuuper dejligt! Der er ca 100 fahrenheit her, og det svarer til ca 37 grader, saa det er super skoent!

Nok om det. Jeg har det rigtig rigtig godt! Det bliver hele tiden bedre og bedre!

Fredag for to uger siden, var jeg til endnu en football game i Atlantic, omkring 1 time fra Denison. Det var sjovt, jeg koerte med Sydney, Brooke, Amanda, Maddie og Shelby. Vi havde det rigtig hyggeligt, og hjemad stoppede vi og spiste at the feedlot. Rigtige soede piger!
Kampen, var god, vi vandt! Men ikke saa spaendende som min allerfoerste football game.

Kan ikke rigtig huske hvad jeg lavede resten af weekenden.. :)
Men den var fin nok, saa vidt jeg husker.

Skolen gaar fint! Lige nu ligger jeg bare ca A/B i mine fag, saa det er jo meget godt. Mit yndlingsfag maa vaere Heritage, der er lektier, men laerererne er meget sjove! Saa det er godt. Mit hade fag er pt. Food, og nej, det skulle man ikke tro, men det er pga de sidste 3 gange (3*90min) har vi haft om mikroovne.. Og nu har vi om safety in the kitchen.. Jeg glaeder mig til vi skal begynde at bage! Spanish er nok ogsaa et af mine hade fag. Min laerer Mrs. Beckmann, er underlig. Vi laver ikke saerlig meget, og hun er bare kedelig.

Torsdag var jeg til en volleyball game i Caroll, jeg koerte med Bailey, Ana, Sierra og Summer. (hvis Ana har prikket jer paa facebook, saa bare lad vaer med at prikke igen, haha. Hun elsker facebook) Men det var rigtig sjovt!
Vi spiste at Pizza Ranch, hvor det var buffet. Det var vildt laekkert, og vi havde det sjovt med is. Bagefter tog vi til volleyball kampen, og var der. Vi tabte dog.. Men jeg havde det sjovt alligevel.

Weekenden har vaeret haard.. Fredag kom Beckys bror, og loerdag kom Josh's foraeldre, de skulle hjaelpe med at ligge roof paa, for det vi havde var gaet i stykker. Men det var rigtig haardt, fordi jeg fik hjemve, og loerdag var rigtig slem om aftenen. Soendag gik det bedre, og i dag (mandag) gar det bedre.

Udover lidt hjemve har jeg det rigtig godt! Nyder det rigtig meget!

Therese

1 kommentar:

  1. Lyder til du ellers har det godt! -Undrede mig også meget over hvorfor en fra USA du var venner med havde prikket mig :P

    -Mack :)

    SvarSlet