9. september 2011

Fredag

Troede aldrig jeg skulle sige dette, men hvor kunne jeg godt taenke mig en rugbroedsmad med frikadeller paa lige nu..

Klokken er 22.46 her lige nu, og jeg kom hjem fra football kampen for en time siden. Vi vandt, men det var en kedelig kamp, vi kunne have scoret mange flere point.

Jeg er fuldt booket i weekenden, hvilket er rart!
Har det godt, en lille bitte bitte smule hjemve, men ikke noget som goer mig noget. Saa det er godt! Haaber i har det godt hvor end i er henne.

Therese

3 kommentarer:

  1. Savner så meget at se nogle billeder herinde på din blog fra byen, dit værelse, skolen m.v. Kunne være rigtig dejlig at se. Knus mor

    SvarSlet
  2. Dejligt at se billeder af dig og veninderne, ser ud til at du trives og er glad. Kan godt forstå hjemveen og dét med rugbrødsmadderne..
    Skal hilse dig mange gange fra farfar og farmor, de spørger jævnligt til dig, så det er super jeg kan følge dig her på bloggen, så jeg kan vidregive lidt fra din hverdag.
    Pas godt på dig selv.. :0)
    Knus Inger

    SvarSlet
  3. Hej TF!
    - Vi læser alle dine indslag, og er stor fan af dig! Dog ville lidt flere indlæg være perfekt!
    Vi er glade for at høre at du har det godt!
    Ps. Hvis det kunne holde sig, ville vi sende en rugbrødsmad med frikadeller fra lille vejen, med massere af kys fra TH Og Henriette Norman. :*
    Vi ses jo snart igen!

    SvarSlet