16. september 2011

weekend!

Dette bliver et hurtigt indlaeg, skal nok lave et godt indlaeg naar jeg faar tid!

I weekenden skal jeg til Des Moines med min vaertsfamilie, vi smutter om 30 min ca. Jeg ville rigtig gerne have vaeret til football-kampen i dag i Storm Lake, men det kunne ikke lade sig goere. Men det skal nok blive godt i Des Moines, jeg skal moede en stor del af familien, hvilket bliver spaendende.
Jeg har det rigtig godt med min vaertsfamilie, jeg holder rigtig meget af dem. De er soede og rare, og hjaelper mig altid hvis jeg har problemer (matematik-problemer).
Weekenden er fuldt booket, og kommer foerst hjem soendag.

Naeste uge er homecoming! Det bliver spaendende. :)
Dagene er: animal, sparkel, nerd, cowboy og spirit day. Vi har ogsaa en homecoming dance efter football-kampen, dog er det ikke det store dress-up, som saa mange andre skoler har. Men glaeder mig til at opleve det!

Jeg oplever en masse hverdag, og det er naesten svaert at foelge med. Jeg elsker at vaere her saa meget!

Igaar gik jeg en tur med Summer og Nick rundt om hele Yellowsmoke, som jeg ogsaa gjorde en af de foerste dage jeg var her. En lille smule haardt.

Det er begyndt at blive koldt her, det er lidt traels.. Men tiderne skifter vel ogsaa for jer i DK. :)

Skal nok smide nogle billederne ind paa bloggen, naar jeg har tid!

Mange knus
Therese

Ingen kommentarer:

Send en kommentar