25. august 2011

efter..

2 uger og 1 dag, har jeg det stadigvaek godt! haha. Jeg har dog haft nogle dage, hvor jeg mest af alt har lyst til at vaere hjemme i DK, og det har ogsaa vaeret haardt i skolen. Men det bliver bedre og bedre for hver dag der gaar. Saa det kan kun blive godt.

Der sker ikke saa meget andet end at jeg gaar i skole. Jeg dyrker ikke nogen sport, ville dog gerne, for det er begyndt at blive haardt bare at gaa i skole.. Og jeg tror der er 500 meter. Saa det er slemt efterhaanden, men jeg tager det som det kommer. Ofte bliver jeg ogsaa koert hjem af Summer!

Skolen bliver bedre og bedre, vi faar dog flere tests. Og isaer math er haard. Vi laere om nogle jeg aldrig har set foer, og noget de allerede havde om sidste aar, som vi saa bygger videre paa. Det er haardt, men jeg kaemper, for det er en virkelig god klasse, folk er meget flinke!
Spanish er nederen.. Min laerer er lidt underlig.
Food.. Hvad skal jeg sige til det. Min laerer er mega striks, og i de sidste to periods med hende, har jeg laert at bruge en mikroovn. En forpulet mikroovn.. Hvornaar skal vi lave mad!!? Forhaabentlig snart.
Jeg meldte mig ud af Drawing, fordi det var ikke lige mig, i stedet tog jeg American Heritage Tutor.. Der var ikke saa meget andet jeg kunne tage, men det er meget fint og hyggeligt, og en slags fritime for mig. Vi er 8 personer, resten, undtagen mig, snakker spansk.. Saa jeg sidder ofte bare og kigger. haha! Det er meget hyggeligt, de er meget flinke.

Jeg vaenner mig mere og mere til det hele, saa det er godt!

Therese

Ingen kommentarer:

Send en kommentar