21. august 2011

weekend!

Okay, i fredags aftalte jeg med min locker-partner Summer, at vi skulle tage til football game sammen, ogsaa vil hun introducere mig for hendes venner. Saa det gjorde vi, hun hentede mig omkring kl 19, og havde en t-shirt med til mig, med vores skole-maskot (Monarchs - loeve-agtig). Vi skulle spille i mod vores aerkerivaler - Harlan! Jeg fik af vide, at vi nok ville tabe, men what a game, lige pludselig lavede de nogle touchdowns, det skal lige siges jeg forstaar nada af spillet, men vi indhentede Harlan pludselig. Og folk begyndte at gaa amok, det var mega fedt! School-spirit is awesome.
Men det endte med at vi vandt, og vi fejrede det. Det var en mega taet kamp, men vi vandt med 1 point.
Det var en mega fed oplevelse, og snakkede med en del piger, som virker rigtig soede. :)
Jeg smagte og mnt dew, for foerste gang, hvilket alle var ret chokeret over, at jeg aldrig havde smagt foer. Smagte godt!
Loerdag slappede jeg af, og laeste en bog til American, som hedder My Antonia, mega nedern bog, men skulle laese 9 kapitler eller saadan noget.. Det er nu klaret, forstaar det meste.
Skrev med Summer senere, og vi aftalte at hun skulle vise mig rundt sammen med en af hendes venner Hannah. Soede piger! De viste mig rundt i Denison, og vi saa en film hos Summer.

I dag, har jeg sovet laenge, snakket med min omraade repraesentant Frannie! Hun er virkelig soed! Laest lektier... Math slaar mig ihjel.

Men jeg har det rigtig rigtig godt. Skolen bliver bedre og bedre.

Therese

Ingen kommentarer:

Send en kommentar