17. august 2011

First day of school!

Saa er foerste skoledag ovre og sikke en dag.. Den har vaeret rigtig god! Men man kan noglegange foele sig en smule venneloes og ensom. Men folk virker rigtig flinke.

Saa i morges da jeg kom til skolen, havde jeg mest lyst til at loebe skrigende hjem igen. Var virkelig nervoes! Men jeg gik hen til mit locker og satte min taske. Saa gik jeg til autoturiom (ved ikke hvordan det skal staves), men en slags kaempe sal, hvor alle elever var. Der var allerede fyldt, men jeg fandt en plads. Der var nogle der begyndte og snakke, og det var fint nok. Men saa kommer der en pige op paa scenen og siger foelgende: And this year we have an exchange student from Denmark - Therese Fjord, and if you just would stand up! Og jeg taenkte bare: wtf!? Oh no.. Men jeg rejste mig op og alle kiggede paa mig. Og nu ved stort set alle hvem jeg er.
Men saa sluttede det, og alle juniors skulle gaa til gym. Paa vej ud kom der en pige og sagde jeg var paen! Tak! Folk er aabne her. Men paa vej ud, kom der en pige som ogsaa var junior og hun tog mig med. Hun virker okay.

Men saa fortalte nogle af laererne noget osv. Bagefter det skulle jeg til american heritage, og moedte nogle af pigerne som havde vist mig rundt, og de virker rigtig soede!
Denne klasse skal nok blive sjov, men stadig svaer..
Saa til drawing, tror jeg er kommet i en klasse hvor folk er gode til at tegne.. og det er jeg ikke. Saa det bliver en udfordring! Laereren virker flink!
Videre til sociology. Denne klasse bliver fed tror jeg. Jeg blev spurgt om en del ting, saa de kunne sammenligne med DK. Meget sjov! Laereren startede med at sige: I'm gonna pick a little bit on you.
Math Analysis.. Laereren virker enormt soed og frisk, og snakkede med hende efter skole! Men det bliver vel lidt svaert.
Lunch time, sad med de flinke piger.
tilbage til math.
Videre til American Heritage igen. Vi har to laerere og de virker gode og sjove!
Food, der snakkede vi bare. Skal nok blive sjovt!
Spanish, var der enormt mange Freshmen. Bliver fint nok! Saa var skolen faerdig.

Jeg endte med hovedpine, og en lille smulle forvirret. Men det bliver vel bedre?
Paa vej hjem, var der en random guy (ved ikke hvem det er overhovedet) som spurgte om jeg ville have et lift hjem, men jeg sagde nej. Jeg bor kun 2 blocks fra skolen.

Nu er jeg meget traet, saa jeg vil slappe af.

Oh, jeg har vaeret her i en uge!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar