16. august 2011

6 days

Hej derude! Nu har jeg vaeret her i 6 dage. I morgen har jeg vaeret her i en uge, og i morgen er det foerste skoledag. Jeg er virkelig nervoes! Jeg har faet lavet skema, saa det ser saadan her ud:

A-days:
1. American Heritage - engelsk blandet sammen med historie og kultur. Tror jeg..
2. Drawing - siger sig selv.
3. Sociology - tror nok, at man snakker om, hvad der sker omkring en som teenager og naar folk bliver skilt.
4. Math Analysis - matematik-agtig-fag.

B-days:
1. American Heritage (det er kun juniors der har det)
2. Seminar - tror nok, er altsaa ikke helt sikkert paa det, men det er en slags time, hvor man kan lave lektier og snakke med sine laerer, hvis man skal det.
3. Food Fundamentals - waaaay, skal lave mad!
4. Spanish - dette bliver spaendende.. Der er en del i min by, der snakker spansk, og min vaertsmor snakker spansk, saa det skal nok blive godt!

Ellers har jeg vaeret rundt omkring.
I loerdags var vi ude og gaa. De har nogle parker rundt omkring, og vi tog til Yellowstone (ved ikke om det er rigtig, men det var noget med Yellow) Park. Vi gik en tur og den var ca. 4 miles... Og Denison er meget hilly. Saa det var haardt!
Vi kom tilbage og lavede mad. Jeg faar laekkert mad, synes jeg hvertfald!

Soendag var vi i kirke. Det er ikke lige mig det kirke noget. Bagefter fik vi brunch, og saa tror jeg nok, at det var den dag vi tog ud og koebte ind. Og hvilket adventure det var! For det var virkelig sjovt. De har saa mange sjove og anderledes ting! Det var rigtig sjovt synes jeg. Men nok om det!
Om aftenen besoegte vi nogle af deres venner, saa det fik lidt mad. Men Becky synes det var lidt kedeligt, saa hun sagde at Tabby skulle hjem i seng. Hehe!

Mandag, var vi paa skolen igen med nogle papir vi skulle udfylde. Men ellers var det bare en afslappende dag!

Tirsdag, altsaa i dag! Har jeg slappet af, og saa har jeg lige vaeret i Wal-mart med Becky og forbi banken..

I morgen starter somsagt skolen, og jeg er moeg nervoes! Men det skal nok blive godt!
Jeg har det rigtig rigtig godt her. Men glaeder mig til at faa nogle venner, for man kan foele sig en smule venneloes. Saa det bliver rart, at faa nogle at snakke med!

Har ikke haft saa meget hjemve, det er altid i baghovedet, men kan overhovedet ikke maerke noget. Havde noget den foerste dag, jeg var her, men det er gaet over.

Pt. ser jeg Dr. Phil, der er ikke det vildeste i fjernsynet paa dette tidspunkt. Og der er altid sindssyg mange reklamer.. Og alt er med medicin og mad..

Hold jer munter!
Therese

2 kommentarer:

  1. Håber du får en god dag i skolen imorgen! Det hele skal nok gå. Amerikanerne er søde og hjælpsomme, det har du måske allerede fundet ud af hehe.Men håber du får en god dag :)!

    SvarSlet
  2. Tak! Ja, det er meget hjaelpsomme og flinke! :)

    SvarSlet