8. august 2011

the last days..

1 dag, 19 timer, 37 min, 15 sek. Det er helt utroligt.

Nå, men en lille update trænger der. Igår var jeg oppe ved min farmor og farmor, hvor lidt at familien var, det var rart at se dem! Om aftenen skulle jeg til noget afskedsmiddag hos min mormor og morfar, hvor min onkel, selvfølgelig mor og søster også var der. Men der fik lækkert mad (ris á la mande - der får man jo ikke rigtig i USA), men ellers snakkede vi bare.
Det endte med få tårer, da de bliver hårdt at sige farvel, og det er jo lige om lidt.
Efter det, hentede vi min veninde Caroline som sov her til idag, og kommer igen senere, da jeg skal holde noget hyggeaften for mine kære vejen-veninder. Som jeg virkelig elsker!
Så det skal nok blive hyggeligt!

Ellers har jeg fået styr på det sidste ting, det håber jeg da. Fik hentet nogle dollars til turen og var til tandlæge.

Jeg glæder mig rigtig meget til at møde min værtsfamilie. De virker så søde og rare, så det bliver godt.

Therese

2 kommentarer:

  1. Ej hvor er det spændene for dig! jeg er helt jaloux og ville ønske at det var mig der skulle afsted igen! nyd tiden fuldt ud det bliver et helt fantastisk år, måske et af de bedste i dit liv. Du må have en rigtig god tur! glæder mig til at følge din blog :)

    SvarSlet
  2. Kære søde Therese...
    Dejligt at se dig og søster Julie igen, hos farmor og farfar i søndags.. De var SÅ ubeskriveligt glade for at I vil tage turen op til dem og hilse på... Det var hyggeligt og godt :o)
    Nu vil jeg lige sende dig en lille hilsen med ønsket om en rigtig god og fantastisk tur ud i den store verden. Håber du må få et år i sus og dus og at du vil blive passet godt på af "din nye" familie.. Pas godt på dig selv Therese, jeg glæder mig til at følge dig her på siden.. :)
    Mange tanker og knus fra Inger

    SvarSlet