5. august 2011

5 dage!

Photobucket


Så er der 5 dage til. Faktisk 4 dage, 14 timer, 10 min, 18 sek til at jeg sidder i flyveren mod NY.
Jeg glæder mig helt vildt, det er virkelig ikke til at forestå. Det kan slet ikke beskrives hvor underligt det hele føles, men det er en rar fornemmelse, jeg har.
Jeg skriver også en del med min værtsmor, hun virker rigtig rigtig sød. Jeg kan ikke vente med til at møde dem i virkeligheden. Min værtsmor skriver også og fortæller, at min 'lillebror' fortæller alle i day-care, at han snart for en storesøster, og vi skal lege med tog osv. Det virker så flinke og rare.
Min værtsmor skrev også lige i dag, fordi jeg har spurgt, hvilken årgang jeg skal være derovre, hun svarede tilbage, at jeg skal være junior. Det vil sige 3.årgang. Så det passer mig helt fint!

Så har jeg også fået kontakt med min område-repræsentant, hende der skal være min 'hjælper' hvis der bliver noget. Hun virker også rigtig sød! Hun har selv været udvekslingsstudent på min skole, så hun kender også lidt til at være udvekslingsstudent. Hun kommer rigtig fra Tyskland, så hun har været i DK, og kender kulturen og sådan. Så det skal nok blive godt!

Ellers har jeg været sammen med en af mine gode veninder, som hedder Rosa. Vi har bare hygget, set jersey shore, taget nogle billeder, som jeg skal have med og hun skal have med på efterskole. Så det var lidt trist at sige farvel..

Imorgen skal jeg have en dag med min mor. Og søndag, skal jeg gøre lidt mere klar til pakning, også skal jeg besøge min farmor og farfar, om aftenen skal jeg til noget afskedsmiddag ved min mormor og morfar, hvorefter min veninde Caroline komme hjem til mig, og sover til mandag. Om mandagen får jeg besøg af nogle veninder, vi skal bare hygge. Caroline bliver og sover til tirsdag, hvor den står på pakning, og ellers hygge. Onsdag er dagen hvor jeg flyver.
Så jeg er booket op, men jeg nyder det.

Ellers, mange kram
Therese

Ingen kommentarer:

Send en kommentar