2. august 2011

Rejseplan

Fantastisk dag i dag! Jeg har modtaget mit visum, og jeg har fået min rejseplan.
Jeg rejser d. 10 august fra Kastrup til Newark i NY, fra Newark til Omaha, Nebraska. Fra der skulle min værtsfamilie og områderepræsentant gerne hente mig! Det bliver super fedt.
8 dage til! Det er helt vildt, og jeg glæder mig utrolig meget.
Det bliver dog hårdt at sige farvel, men faktisk er det jo bare et på gensyn. Jeg kommer til at savne alle mine venner, veninder og familie rigtig meget.

I dag havde jeg også sidste arbejdsdag på Sunset, det var også lidt underligt, at jeg er færdig der. Nu har jeg arbejdet stort set hele sommerferien, og nu er jeg bare færdig, med en god sum penge i min pung. Hvilket er rimelig rart, da jeg gerne vil ud at rejse derover. Men det ser vi på senere.

Der sker så meget, at det er svært at følge med. Jeg er booket op alle dage, fra idag til den dag jeg sidder i flyveren på vej til det store land, og på vej til 'mit' år.

Jeg har også haft søskende dag, med min storesøster. Vi fik brunch på en café i Kolding, hvor efter vi tog i storcenteret, hvor jeg skulle købe diverse ting til turen, som jeg manglede. Så fik jeg også en afskedsgave af min søster, det var en Ipod Shuffle. Det blev jeg rigtig glad for, så har jeg noget musik til den lange tur.

Alt i alt, så har jeg det godt. Savner dog min veninde Caroline, der godt snart må se at komme hjem.

Knus og kram
Therese

Ingen kommentarer:

Send en kommentar