9. august 2011

The last day

9 timer, 7 min og 16 sek. Wow, jeg ved virkelig ikke hvad jeg skal sige. Det er så ufatteligt. Der er ingen ord, der beskriver de følelser, jeg sidder med lige nu.
Jeg har lige taget mit 'sidste' bad her i det gule hus, hvor jeg bor. Dvs det sidste bad i de måneder jeg er i sted. Det har været helt sjovt, men også underligt, at kunne sige: det er sidste gang i 10 måneder, at jeg gør det her...
Dagen har været fyldt med følelser.

I går, havde jeg som sagt besøg af nogle veninder. De var rigtig, rigtig hyggeligt. Jeg elsker dem over alt på jorden, og det var rigtig hårdt at sige farvel til dem. De betyder alverden for mig, og jeg håber, at de får et godt år hvor de nu skal hen.
Til pigerne der læser dette: Tak for halskæden, øreringene og for den personlige gave. Jeg elsker jer alle sammen, og i betyder som sagt alverden for mig. Jeg elsker at tilbringe min tid med jer, og glæder mig til at feste og hygge med jer, når jeg kommer hjem.

I dag har jeg pakket, eller det vil sige min mor har pakket. Og respekt for det, for det har hun klaret rimelig godt! Så har jeg været i biografen og se brudepiger, meget plat film men også sjov. Så har jeg fået noget typisk dansk mad til aftensmad (frikadeller og hele molevitten).
Men nu har jeg lige siddet og hygget lidt. Så nu tror jeg, at jeg vil gå i seng og får sovet 2 timer, inden jeg skal op, og turen går mod Kastrup.

Pas på jer selv.
Therese

2 kommentarer:

  1. Det lyder fantastisk! Glæder mig til at høre mere om alt!

    Lige et spørgsmål: Jeg har selv en blog og vil gerne have lavet en menu øverst ligesom dig. "Blog" "Om Mig" "Værtsfamilien" osv, hvordan gjorde du? :) tak

    SvarSlet
  2. Man kan vaelge som gadget: sider. Men du redigere dem under indlaeg. Det er lidt svaert at forklare, men proev at leg lidt med det. :)

    SvarSlet