25. juli 2011

Værtsfamilie

ENDELIG! Idag d. 25/7 2011 fik jeg værtsfamilie! Dagen jeg har ventet på i en evighed.
Jeg kom hjem for ca. 1 time siden, hvor jeg valgte at tjekke ISE, som jeg dagligt gør og hvor der aldrig plejer at være sket en ændring, og havde egentlig også forberedt mig på, at der er ikke vil stå noget i dag, men så, så jeg det! Jeg fløj bare op, og så kom min mor ind! Det er helt ufatteligt.
Når men her kommer det så:
Familie navn: Jackson
Min værtsfar hedder Joshua Jackson og er 27 år, min værtsmor hedder Rebecca, hun er 26 år. Så har jeg en værtsbror der hedder Thomas og er 2 år, og en lillesøster Tabitha, og hun er 0 år.
Jeg skal bo i en lille by, på størrelse med den by jeg kommer fra, byen hedder Denison og ligger i Iowa. Jeg skal gå på Denison High School, som starter den 17 august.
Lige nu er jeg bare helt vildt oppe at køre over det, det er virkelig underligt, og det hele kom lige så tæt på, og jeg glæder mig helt vildt!

Jeg rejser omkring d. 11-12 august. Så nedtælling starter fra nu af.
Hvis der er nogle spørgsmål så skriv endelig til mig.

Therese

1 kommentar:

  1. AHHHH! Therese, hvor lyder det dejlit! Du skal nok få det kanon! Alt held og lykke fra mig til dig, gør alt 100 procent.
    Møs

    SvarSlet