4. juli 2011

At sige farvel..

stinker.
Nå, men dette lille indlæg vil jeg dedikere til min første veninde, som jeg skulle sige farvel til i dag. Det var hårdt, og jeg for tårer i øjnene ved at tænke på det..
Jeg sov sammen med 4 af mine gode veninder ude fra skolen fra søndag til mandag, men vi havde vel alle i baghovedet, at vi skulle sige farvel. Men som altid havde vi det sjovt.

Nå, men jeg skulle stå tidligt op den næste, jeg skulle arbejde. Så kom det første farvel.. Jeg havde tårer i øjnene, og da jeg gik ind i bussen var mine øjne fyldte med tårer. Jeg tror godt, at jeg kunne have grædt voldsomt, men det hele er bare så surrealistisk. Det er virkelig ikke til at forstå, at man snart skal afsted, og at min veninde snart skal afsted (i 12 måneder!!!). Tiden er bare lige pludselig gået så hurtigt.

Anne, jeg kommer til at savne dig.

Therese

Ps. i kan følge hendes blog på: www.anneiaustralien.blogspot.com

1 kommentar:

  1. fin blog!
    jeg har lavet en gaveguide til alle udvekslingsstudenter - prøv at kig: http://annaicanada.blogspot.com/

    - anna :-)

    SvarSlet