14. marts 2012

Marts

Hej!
Et lille indlæg bliver det.

Jeg har det super godt her. NYDER DET! Det triste er, at tiden er ved at løbe ud. Hvilket gør mig enormt trist. Jeg har allerede grædt over det. Jeg vil virkelig ikke forlade dette sted. Jeg elsker mine veninder/venner, familie, skolen, og bare Denison. Ikke at, jeg ikke savner DK, men dette sted har bare fået en står betydning for mig, fordi jeg har klaret det mig selv. Jeg har selvfølgelig haft min familie og venner, men det er bare ikke det samme, som hvis jeg var i DK. Så jeg vil virkelig ikke hjem...

Skolen går godt, har gode karakter. Kom på A-honor roll, hvilket er enormt godt. Også er jeg jo foreigner. Soccer starter på mandag! Hvilket kommer til at slå mig ihjel, no kidding. Træning hver dag fra 4-6.. Men det skal nok blive godt og jeg er spændt! Sidste weekend tog jeg med mine veninder til Sioux City for at købe ting, så jeg skulle være klar.

Ellers nyder jeg tiden, hænger ud med mine veninder; vi laver forskellige ting. Lige for tiden løber vi en del, for at være klar til fodbold. I denne weekend valgte Ana og jeg at løbe en tur kl. 23.30. Vi løber omkring 1 mile og går den 1 mile, det er okay, men vi skal løbe 4 miles til træning.. Ohwell.

Pt sider jeg udenfor. Vi har fantastisk vejr her lige nu, omkring de 25 grader! Herligt.

Tror ikke, at jeg har så meget mere at fortælle. Senere i dag, vil jeg løbe en tur med Katie og tan med Sierra. Hvilket lyder som en rimelig god dag.

Hej hej

Ingen kommentarer:

Send en kommentar