20. februar 2012

Februar

Hej allesammen.
Håber i har det godt hvor end i er henne i verden.

Jeg tænkte, at jeg lige hurtigt ville lave et lille indlæg. Det går rigtig godt herovre. Jeg nyder hvert et øjeblik, mens jeg føler at tiden går alt alt for hurtigt. Jeg kan slet ikke forstå, at jeg har været her lidt over 6 måneder. Det er ret vildt synes jeg. Det triste er, at jeg kun har lidt under 4 måneder tilbage. Kun 124 dage tilbage.. virkelig virkelig trist. Jeg vil virkelig ikke hjem. Forstå mig ret, jeg savner folk der hjemme, men jeg elsker det virkelig her.

Hmm. Ved faktisk ikke helt hvad jeg skal fortælle..
Vi havde en forlænget weekend. Vi havde fredag fri, men på grund af State Wrestling, fik jeg torsdag fri sammen med en masse andre, for at tage til Des Moines for at støtte vores 2 wrestler, det vil sige at jeg stod op kl. 5.00 for at køre mig klar til at køre. Det var en laaaang dag. Denisons 2 wrestler gik ikke videre, men Sierras kæreste gjorde, og han bekom nummer 6 i hans vægtklasse, så det er okay.
Det var meningen, at jeg skulle overnatte med de andre piger, men på grund af en latterlig regl fra ISE kan jeg ikke overnatte udenfor mit local area med venner. Så jeg sov hos Beckys forældre. Fredag, kunne jeg ikke komme ind til arenaen.. Så jeg blev hjemme. Lørdag, var det meningen jeg skulle have været til finalen, men alle billetterne var udsolgt. Just my luck..
Weekenden, var ret lang og kedelig, for jeg havde absolut intet at lave.. Vi kom hjem søndag, hvor jeg var sammen med mine veninder, hvilket var rart, for de kan virkelig få mig i godt humør. Det var meningen at jeg skulle have været med i biografen med dem, men vi kom hjem for sent. Vi skulle have set; The Vow. Se trailer!
Vi havde også idag fri (mandag), hvor jeg bare har slappet af og ryddet op. Jeg var til en basketball game i Carroll, vi tabte.. Ikke så godt. Men Carroll folkene var virkelig rude. De var ret trælse..

På onsdag skal jeg til Ames for at se basketball med Josh. Go Iowa State! Det skal nok blive godt. I weekenden skal jeg være sammen med nogle venner, vi skal nok få det sjovt! Bestemt.

Ellers er der rimelig meget drama going on. Hvilket er møg irriterende og barnligt. Har ikke rigtig haft drama i mit liv i lang tid, og så er det bare virkelig latterligt det der sker. Jeg ved ikke om det er en amerikansk ting, men de kan hvertfald godt lide at der sker lidt og der er noget at snakke om. Whatev.

Åh ja, glæder mig utrolig meget til sommeren (minus at forlade), men ja, som jeg vist har nævnt så bliver jeg 20 dage ekstra hos min veninde Sierra, og vi tager måske en uge til Cali as in California. Jeg håber virkelig at vi finder ud af noget, fordi det kunne være så fedt.

Tror jeg vil slutte af. Hyg jer.

Therese


Ingen kommentarer:

Send en kommentar