5. februar 2012

Super bowl

Min prom dress, man kan ikke rigtig se den så godt på dette billede, det er taget med min mobil. Men ja, jeg ville rigtig gerne have haft en til 318 dollars, men det er røv dyrt, så jeg fandt denne i stedet, som var billigere. Det er jo kun en aften, men folk går virkelig amok herovre. Der er nogle der har kjoler for like 600 dollars. En kjole, som de højst sandsynlig kun kommer til at bruge en gang. Men ja, her er den, og jeg har en prom-date, så er det er bare fint.

Et lille indlæg. Overskriften siger sig selv, at i dag var der Super Bowl. The Giants vandt, så det var fint. Det betyder en del til amerikanerne. Nogle ser faktisk kampen, ellers så er det på grund af reklamerne eller maden. Endnu en dag, hvor der er en undskyldning for at spise.

Ellers går det udemærket herovre. Sidste weekend var jeg bare sammen med nogle venner/veninder, og det er jo altid hyggeligt. Ellers er jeg begyndt at træne sammen med Sierra, og her kommer en overraskelse, vi træner fordi fodbold starter snart, og jeg begynder til fodbold. Jeg tænkte, hvorfor ikke prøve noget helt nyt og anderledes nu når jeg er herovre? Men det begynder i Marts først, så vi gør os bare klar først. Men det fleste gange, så tager vi ud og spiser i stedet. Men ja, vi træner og tager sol.

Uhmmm, ellers er det hverdag herovre. Jeg hænger tit ud med mine venner.
Sidste onsdag var jeg med seniorne til Des Moines igen for at se the capitol, men det var fordi resten af skolen skulle tage en test, som jeg ikke skulle tage. Først skulle jeg bare sidde in the IMC hele dagen, men så tog jeg med til alligevel. Det var rimelig kedeligt.

I denne weekend, var jeg sammen med venner/veninder fredag, hvor vi hyggede og havde det røv sjovt. Lørdag, fik vi en masse sne, det var mening vi skulle have været til en wrestling tournament, men det blev aflyst, så jeg blev hjemme den dag, og søndag var jeg som sagt sammen med venner for at se the super bowl. I morgen har jeg skole, hvilket jeg virkelig ikke magter.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar