23. januar 2012

Weekend

Hej alle.
Saa er det mandag igen.

Ville bare fortaelle jer om min weekend.
Fredag tog vi til Ames, hvor Iowa state college er. (Becky og Josh gik der) Men der saa vi deres gymnastik hold i mod Nebraska. Det var rigtig godt!! Bagefter spiste vi paa Culvers. Ogsaa tog vi videre til Desmoines.

Loerdag, besoegte vi the Capitol of Iowa - altsaa desmoines. Vi var med min organisation herovre - ISE, saa jeg moedte alle de andre studenter igen. Det var lidt kedeligt, men det er en rigtig flot bygning.
Ellers slappede jeg af resten af dagen, og om aftenen tog Becky og jeg i biografen og saa; Extremely close and incredible close. Det var en rigtig god film, og kan bestemt anbefales.

Soendag, soev jeg laenge. Ogsaa tog Becky og jeg ud for at shoppe efter prom-dresses. Det skal lige siges at der stadigvaek er 3 maaneder til prom, og allerede nu flipper folk ud.. Men ja, jeg fik koebt mig en. Senere paa aftenen tog vi hjem til Denison igen.

Becky blev fordi hun har noget arbejde hun skal til taet paa Desmoines.

Ellers nyder jeg det herovre, og min hjemrejse dato bliver d. 13 juni. Jeg skal tilbringe nogle dage ved en af mine gode veninder, og jeg ser frem til det. Vi skal nok faa det sjovt!

Der er kommet lidt sne herovre, men ikke som der plejer - siger de. Men idag, doede en fra skolens mor i en car accident. Det er tragisk.

Iaften skal jeg passe Tabby fordi Tom og Josh skal til noget svoemning, men det er kun en time, saa det skal nok gaa. Ogsaa skal jeg vist tan sammen med Sierra.

Therese

Ingen kommentarer:

Send en kommentar