4. januar 2012

2012

Godt nytaar alle!

Nytaar herovre er absolut intet. Intet fyvaerkeri eller noget. Ret trist, men jeg havde da en god aften alligevel. Jeg var sammen med nogle veninder og venner, hvor vi snakkede og bare hyggede. Jeg har de mest fantastiske venner herovre!

Jeg snakkede ogsaa med mine kaere venner hjemme fra DK om aftenen. Det var rart at se deres ansigter igen. Jeg savner dem meget!

Ellers sker der ikke saa meget. Min ferie er ovre i morgen.. Jeg har vaeret sammen med mine venner i ferien, og igaar var jeg til noget politik-halloejsa. Caucus, tror jeg de kalder det. Iowa er den foerste stat der starter med at stemme eller saadan noget (har ikke total styr paa det her), men ja, de moedes saa. De stemmer paa hvem der skal imod Obama, saa vidt jeg har forstaaet saa er Obama democrat, og dem jeg bor hos er Republicans. Og de kan ikke lide Obama.
Men de stemmer, og saa skal de ogsaa finde nogle repraesentanter til Counties. Det tog noget tid, det var ret underligt og anderledes. Men nu kan jeg sige, at jeg har vaeret til en!

Har vist ikke mere at sige.

Therese

1 kommentar:

  1. Det var bestemt også rart at se dit ansigt igen! Det fuldendte nytårsaften! :-) savner dig.. men vi ses i år! wuhu

    SvarSlet