14. februar 2011

Det første indlæg.

Hej alle!

Dette er mit første indlæg.
Som i måske nok har fundet ud af, skal jeg til USA næste år.
Min ansøgning er over i USA et sted, hvor der er folk, der leder efter en familie til mig. Jeg glæder mig meget til den dag, hvor der står på min side, at der er fundet en familie! Ventetiden er lang, har jeg på fornemmelsen..
Jeg rejser med organisationen Interstudies, som jeg indtil videre har det super godt med. De virker som om de har styr på det! Også har jeg fået kontakt med nogle af de andre, der også skal afsted med Interstudies næste år. Det er virkelig rart!
Ellers sker der ikke så meget. Jeg skal på sådan en forberedelsesweekend engang hen i maj - tror jeg nok. Det skal nok blive godt!

Jeg glæder mig til, at vi skrives igen!
Therese

Ingen kommentarer:

Send en kommentar